Cilt Bakımı – Fizyomed

Cilt Bakımı

Klasik Cilt Bakımı
Klasik Cilt Bakımı Nedir?

Cilt bakımı öncesi Face Mapping yapılarak bakımın etkinliğini arttırmanın yanısıra tam anlamıyla müşterinin cildinin ihtiyacını karşılayıcı reçeteyi hazırlar. Temizleme işlemi ozonlu buhar ile yapılarak en iyi dezenfiksiyonun oluşması sağlanır. Esfoliasyon, komeden çalışması uygun maskeler ile devam eder.

Klasik Cilt Bakımı

Multivitamin Kürü
Multivitamin Kürü Nedir?

Multi Vitamin Kürü ;
Kuru,nemsiz güneşten hasar görmüş ve zamansız yaşlanma belirtileri gösteren tüm cilt durumlarında uygulanır.Cildin temizlenmesi, Face Mapping çalılmasından sonra ekofoliasyonun seviyesine karar verilir.
Dermalogica Ekofoliasyon seviye sistemi güçlerine bağlı olarak üç seviyedir. Kişinin hedeflenen cilt problemine göre exfoliasyonu kişiselleştirmek mümkündür.

Multi Vitamin Kürü

Göz Bakımı
Göz Bakımı Nedir?

Göz çevresini düzenlemek ve sıkılaştırmak için uygulanan bu bakım ince çizgileri hafifletir ve çizgileri azaltır.Yorgun ve İrritasyonlu gözleri rahatlatır. >>Detaylar

Göz Bakımı Uygulaması
Tek başına sadece göz çevresine uygulanabileceği gibi cilt bakımı ile birlikte uygulanabilir.Cildinizdeki nemi kaybetmeden tüm makyajınızı cildinizdeki alkol ve yağ içermeyen özel bir temizleme ürünü ile temizlenerek hazırlanılır. Pirinç özlerinden oluşan özel bitkisel bazlı ürünlerle morlularda aydınlatma hedeflenir.

Göz Bakımı

Akne Bakımları
Akne Bakımı Nedir?

Yağlı ve akne eğilimli ciltlere uygulanan bir bakım türüdür. Kişinin cilt durumuna göre seans sayısı ve uygulama sıklığı farklıdır.Yapılan temizlemede içerdiği antibakteriyel ve arındırıcı triklolsan ve salisik asit sayesinde cildin daha sağlılklı temizlenmesi sağlanınır.

Akne Bakımları

Lifting Bakımı
Lifting Bakımı Nedir?

Liftinf Bakımları

Cildinizdeki yaşlanma belirtilerinden şikayetçi misiniz?
Cildinizi canlandıran, gerginleştiren bir bakıma mı ihtiyaç hissediyorusunuz?
O halde bu bakım tam size göre..