Erkeklerde Vücut Mezoterapisi

Mezoterapi
Vücut Mezoterapisi
Mezoterapi Nedir?
Mezoterapi ,dolaşım düzenleyici, yağ eritici ve yağ taşıyıcı ilaçlarla belirli vitaminlerin bir karışım halinde cildin orta tabakasına, 1- 2 cm. aralıklarla ve 4- 6 mm’ lik özel iğnelerle cilt altına uygulanması işlemidir.

Mezoterapi
Mezoterapi ilk kez 1952 yılında Fransa’da lenf ve damar sistemi hastalıklarını gidermek amacıyla kullanılmıştır. Farklı madddeler injekte edilerek kronik ağrılar, saç kaybı, kemik ve eklem rahatsızlıkları ve sedef gibi hastalıkların da giderilebileceği keşfedilmiştir.

Vücut Mezoterapisi

Mezoterapi günümüzde vücut yağının azaltılması ve vücut kontürünün düzeltilmesinde cerrahi dışı bir yöntem olarak uygulanmaktadır.. Son zamanlarda bazı maddelerin injeksiyonu ile yağ dokusunun azaltılabileceğinin saptanmasıyla, mezoterapi kilo kaybetmek, vücut şekillendirilmesi, kırışıklık uygulaması ve yüz gençleştirme de kullanılmaktadır.

Mezoterapi Uygulama
Uygulama düşünülen bölgelere yani bacak, karın, kalça, diz çevresi, mide, yan, sırt, kol, çene altı gibi bölgelere ince uçlu bir iğne ile ilaç enjekte edilir. Bu ilaçlar obölgedeki yağ hücrelerini ve yağ yakım metabolizmasını etkileyip yağ yıkımını ve kan dolaşımını arttırır. Seanslara düzenli bir şekilde devam edildiğinde istenilen bölgede ( kişinin problemin yoğunluğuna göre ortalama ) incelme ve zayıflama meydana gelir.

Seans sayısı kişinin yağlanma şekline göre farklılık gösterse de ortalama 10-15 seans uygulanır.Bel,basen, kalça, üst – iç bacak, diz, karın, omuz ve kol gibi yağ dokusunun aşırı toplandığı tüm bölgelerde uygulanabilir.
Copyright © 2018 Fizyomed. Tüm Hakları Saklıdır.