Mezoterapi – Fizyomed

Mezoterapi Uygulaması
Vücut Mezoterapisi
Mezoterapi Nedir?

Mezoterapi; Mezoterapi, dolaşım düzenleyici, yağ eritici ve yağ taşıyıcı ilaçlarla belirli vitaminlerin bir karışım halinde cildin orta tabakasına, 1- 2 cm. aralıklarla ve 4- 6 mm’ lik özel iğnelerle cilt altına uygulanması işlemidir.

Vücut Mezoterapisi

Mezoterapi ilk kez 1952 yılında Fransa’da lenf ve damar sistemi hastalıklarını gidermek amacıyla kullanılmıştır. Farklı madddeler injekte edilerek kronik ağrılar, saç kaybı, kemik ve eklem rahatsızlıkları ve sedef gibi hastalıkların da giderilebileceği keşfedilmiştir.

Mezoterapi günümüzde vücut yağının azaltılması ve vücut kontürünün düzeltilmesinde cerrahi dışı bir yöntem olarak uygulanmaktadır… Son zamanlarda bazı maddelerin injeksiyonu ile yağ dokusunun azaltılabileceğinin saptanmasıyla, mezoterapi kilo kaybetmek, sellülitleri azaltmak, vücut şekillendirilmesi, kırışıklık uygulaması ve yüz gençleştirme de kullanılmaktadır.

Yüz Mezoterapisi

Yüz Mezoterapisi Nedir?

Yüz Mezoterapisi; Mesolift yüz, boyun el ve dekolte cildinde erken yaşlanan dokuyu yeniden canlandıran ve giderilen, Fransa ve italya’da popüler olmuş, denenmiş ve test edilmiş bir metottur.
Vücut mezoterapisinde kullanılan tabanca kullanılmadan, manuel olarak özenle hazırlanmış karışımların özel tekniklerle cilt içi-altına, yine özel ince iğneler ile enjekte edilmesi yöntemidir.

Saç Mezoterapisi

Saç Mezoterapisi Nedir?

Saç Mezoterapisi; Saç dökülmesi çok sayıda insanın karşılaştığı önemli bir sorundur. Konumuz olan erkek tipi saç dökülmesinin başlıca sebebi ise genetiktir. Genetik programlanmış saç dökülmesi genç yaşlarda tipik olarak saç çizgisinin gerilemesi ile başlar.

Doğal saç dökülmesinde belirleyici etken saç uzaması döngüleridir. Her saç teli büyüme, dinlenme ve dökülmeden oluşan genetik bir programla kodlanmıştır.